Friday, January 11, 2013

New Banner!

Its here! Huzzah!

New Banner


Original image
Since the beginning that I wanted a Banner for Reading Graphic Novels. But sadly I'm not very versed in the art, digital or otherwise.

Then Arion @ Arion's Archaic Art published a simple but awesome sci-fi and fishbowl drawing. Instantly I became a fan of this drawing and asked Arion if he would let me use it in a Banner for RGN. He was kind enough to let me do it.

So here it is. Hope you like it as much as I do.

Thanks Arion.

EDIT: After taking into consideration the feedback I got, decided to tweak it a bit. Hope its more expressive. The wife was kind enough to indulge me :)

Banner V1.1

4 comments:

  1. A imagem do Arion está bem, mas as cores e font do resto do banner podiam ser outras.
    Está um pouco desmaiado e não está a chamar à atenção!
    Vai experimentado várias gradações de cinzento até achares uma equilibrada, nem muito escura, nem muito clara. Estou a falar em relação à cor da font, claro.
    ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viva Nuno,

      Obrigado pelas críticas construtivas. Como disse o meu jeito para as artes e qualquer dica é valiosa.

      Vou dar umas voltas a ver o que dá.

      Abraço

      Delete
  2. I think it looks amazing. Of course, I might be a bit biased...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cool.

      Biased or not, its important you don't feel like I've butchered your drawing :)

      Delete